Reklamacje i zwroty

Zwroty towaru.

Zamówione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni roboczych, jeśli opakowania nie zostały otwarte.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, kupujący może zwrócić produkty w terminie 14 dni od dokonania transakcji. Uprawnienie to nie przysługuje jednak w przypadku rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia, a także w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania, nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

Reklamacje.

Dokładamy wszelkich starań aby uniknąć przykrych sytuacji kiedy Klient byłby zmuszony reklamować zakupiony u nas towar.

Jeżeli, mimo wszystko, zaszłaby taka konieczność - to oczywiście w przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane prawem.  Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a także potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne będzie zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient  jest zobligowany dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni

 

Po szczegółowe informacje odsyłamy do naszego Regulaminu.

Sklep internetowy na platformie SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie